SEO și CRO
Serviciile noastre de SEO combină tehnici de marketing și de project management pentru ca, împreună cu capabilitățile noastre tehnice, să oferim clientului cea mai eficientă cale de a-și atinge obiectivele.
Prin serviciile SEO țintim nu doar să generăm trafic pe website-ul tău, ci și să te ajutăm să atragi vizitatorii de care ai nevoie, cei care chiar vor cumpăra de la tine sau îți vor folosi serviciile.
Pentru a atinge acest scop, ajungem să cunoaștem bine afacerea ta, modelul tău de business, clienții tăi și multe detalii care ne permit să optimizăm nu doar volumul de vizite, ci și rata de conversie - doi factori care pentru noi sunt la fel de importanți.
De aceea, deși această pagină este destinată serviciilor de tip SEO, majoritatea tehnicilor și uneltelor realizează procese de tip CRO.
If you create information that people like, they will find ways to link to it Bill Slawski, SEO
Variante de Prețuri Optimizare SEO și CRO
Tarifele practicate pentru serviciile de optimizare SEO depind de volumul de muncă pe care îl poate prelua clientul in-house:
Consultanță
250€ pe lunăServiciul de consultanță se adresează companiilor mici, care au nevoie doar de trasarea de sarcini pentru departamentele proprii. Cu alte cuvinte, experții noștri fac un audit, alcătuiesc o listă de recomandări și le explică reprezentanților clientului, care ulterior implementează respectivele recomandări.
Pachetul include un audit lunar, elaborarea planului de recomandări și explicațiile necesare. Auditul este limitat la site-uri cu maxim 100 de pagini iar consultanța la maxim 5 ore pe lună.
Perioadă minimă contractuală: 12 luni; clientul trebuie să prezinte o filă CEC în valoare de 1000€ care va fi păstrată sub formă de garanție.
Externalizare parțială
1000€ pe lunăAcest pachet se potrivește companiilor care doresc să își externalizeze o parte din efortul SEO către experții noștri. El este potrivit site-urilor de maxim 1000 de pagini și include 10 ore de consultanță în care sunt trasate și explicate sarcini pentru departamentele clientului, 5 ore de copywriting în care echipele noastre de content compun sau modifică textele, 5 ore de implementare în care programatorii noștri fac modificări în site.
Perioadă minimă contractuală: 24 luni; clientul trebuie să prezinte o filă CEC în valoare de 3000€ care va fi păstrată sub formă de garanție
Externalizare completă
de la 3000€ pe lunăPachetul complet se adresează site-urilor mari, cu peste 1000 de pagini, în special magazinelor virtuale, care au multe produse ce necesită descrieri elaborate dar și link-uri externe de calitate. Pachetul include consultanță în limita a 10 ore pe lună, pentru echipele clientului; 100 de ore de copywriting în care echipele noastre de content compun texte; 25 ore de implementare în care programatorii noștri fac modificări pe site.
De asemenea, acest pachet include și o strategie de guest posting și link building menită să aducă minim 10 link-uri noi și calitative pe lună. Outreach-ul, negocierea și orice alte costuri sunt suportate de noi.
Perioadă minimă contractuală: 36 luni; clientul trebuie să prezinte o filă CEC în valoare de 9000€ care va fi păstrată sub formă de garanție
Regim dedicat
Comision din vânzăriAcest pachet este destinat afacerilor cu prezență fizică (brick and mortar) care doresc să se extindă online. Este un sistem total diferit de celelalte pachete, nu costă nimic în avans însă presupune realizarea unei convenții în baza căreia noi punem la bătaie serviciile de marketing online iar clientul - logistica. Din totalul vânzărilor brute (cifră de afaceri) generate direct de magazinul online (prin comenzi pe site), noi vom încasa un comision fix negociat inițial.
Pachetul include doar serviciile SEO. Brand-ul, domeniul și site-ul în sine vor rămâne în proprietatea clientului după expirarea contractului.
Perioadă minimă contractuală: 120 luni; clientul trebuie să prezinte o filă CEC în valoare de 15000€ care va fi păstrată sub formă de garanție.
Întrebări Frecvente Optimizare SEO și CRO
Mai jos vei găsi o colecție de întrebări pe care le întâlnim în mod repetat.
Ce înseamnă optimizarea SEO?
Din punctul nostru de vedere, optimizarea unui site pentru motoarele de căutare ține de a înțelege bine afacerea și a alinia obiectivele ei cu interesele celor care vizitează site-ul. Cu alte cuvinte, SEO ajută site-ul (oferta) să ajungă la audiența țintă (cererea).
Cât durează optimizarea SEO?
Procesul de optimizare SEO se întinde pe perioade foarte lungi de timp, de cele mai multe ori de-a lungul mai multor ani. Minim, este nevoie de aproximativ 3 luni pentru ca optimizarea SEO să producă rezultate însă, în mod realist, rezultatele mulțumitoare vor veni după un an de efort susținut.
Cum știu că implementarea SEO se face calitativ?
Lunar se va realiza un audit al site-ului cu ajutorul unei unelte specializate. Acest audit va fi unitatea principală de măsură pentru primele 3-6 luni. După acestea, rezultatele se vor măsura cantitativ, prin numărul de vizite pe site. După cel puțin un an, rezultatele vor avea natură calitativă - optimizarea conversiilor.
Îmi pot face SEO și singur?
Oricine poate face SEO la fel cum oricine poate apăsa un buton. Valoarea serviciilor SEO este dată de expertiză - în a ști ce buton trebuie apăsat. De aceea oferim serviciul de consultanță, prin care instruim personalul clientului să realizeze procedurile de SEO, care cel mai des țin de compunerea unor texte calitative.
Cât durează să ajung pe prima pagină în Google?
În unele cazuri durează o lună, în altele durează câtiva ani. Depinde de cine altcineva se mai bate pe poziția țintită de tine. Caută cuvinte cheie, pe care le consideri definitorii pentru afacerea ta. Dacă vezi în primele rezultate brand-uri consacrate, pregătește-te să îți asumi un efort de minim doi ani; dacă nu, este posibil ca în câteva luni să ajungi printre primii 10.
Am vreo garanție că ajung să am vizibilitate?
Dacă am ajuns să semnăm un contract pentru SEO înseamnă că avem șanse bune să aducem rezultate. Cu toate acestea, nu putem da un termen clar. În general, după un an de efort susținut o foarte mare parte din site-urile pe care le-am optimizat au început să aducă trafic de calitate, în volume mulțumitoare.
Proces de Lucru Optimizare SEO și CRO
În această secțiune descriem în mod detaliat procesul nostru de lucru pentru clienții SEO. Toate pachete de mai sus includ acești pași, diferența constând în timpul alocat și acoperirea serviciilor oferite de noi.
Cei cu pregătire în Project Management vor identifica în pașii de mai jos elemente ale metodologiei ”waterfall”, promovate de PMI. Cu toate că sistemul nostru este clădit pe această metodologie, atât la nivel tactic, cât și la nivel strategic are elemente de tip ”agile”, ele fiind absolut necesare în aplicarea proiectului la viața reală.
Inițializare
În această fază ne cunoaștem și încercăm să înțelegem afacerea. Ne vom concentra mai mult pe modelul de business, ce piese și mecanisme include acesta, ce aduce valoare, care sunt riscurile și oportunitățile. Livrabilul acestui proces este o listă cu 5 obiective strategice și timpul în care ele pot fi atinse.
Planificare
Etapa de planificare înseamnă clarificarea obiectivelor strategice definite anterior și transformarea lor în seturi de obiective tactice. Vom face o analiză aprofundată a modelului de business, în care vom observa atent clienții, concurența, mediul de afaceri și factorii care influențează succesul afacerii. Înțelegerea acestor variabile este deosebit de importantă pentru a putea contura un plan realist, cu pași ușor de atins.
Organizare
Acum că avem obiectivele tactice pe masă, trebuie să ne organizăm pentru a începe execuția lor. Vedem de ce resurse dispune clientul, cu ce trebuie să suplimentăm noi, pe ce direcții ne concentrăm (țintim criterii specifice sau generale).
La acest pas stabilim și agendele de content, de link building și de modificări tehnice necesare, cu deadline-uri clare și resurse alocate. Tot aici stabilim și metodele de raportare față de client, precum și modalitățile de măsură a performanței (KPI).
Execuție
Începem etapa de execuție cu instruirea personalului din partea clientului, acolo unde este cazul. Apoi mergem în paralel cu procesele de copywriting, guest posting, link building și optimizările tehnice - mixul acestor servicii diferă de la proiect la proiect.
Ne concentrăm în special pe optimizarea ”entității” așa cum este ea văzută de motorul de căutare, lucrând la reputația și proeminența brand-ului în piață. Obiectivul acestui pas este transformarea brand-ului de la ”o altă marcă în piață” în ”singura marcă din piață”. Acest obiectiv se realizează prin combinarea factorilor tehnici cu cei sociologici și psihologici, în forme specifice fiecărui proiect.
Monitorizare și control
Procesul de execuție se întinde pe perioade lungi de timp, adesea peste 2 ani. În tot acest timp, el trebuie constant măsurat și adaptat. Inițial, măsurarea se va face manual însă, cu timpul, anumite sarcini repetitive vor putea fi automatizate.
Compania noastră are o ramură dedicată automatizărilor, cu ajutorul căreia vom crea unelte ce colectează automat date de pe site, le filtrează și le transformă în recomandări pentru echipele umane sau le implementează în mod automatizat în sistemul de marketing (site, social media etc.).
Tot aici realizăm și rapoarte personalizate care să scoată în evidență doar datele necesare clientului.
Finalizare
Proiectul se finalizează la încheierea contractului sau atunci când ne atingem scopul de a contura foarte bine brand-ul astfel încât el să devină sinonim cu produsul sau serviciul pe care îl oferă.
În cadrul etapei de finalizare, predăm toate sistemele și uneltele clientului și oferim training echipelor ce ne vor prelua munca. Tot aici se încheie, după caz, un contract de suport pe termen lung care garantează clientului prioritate și discount.
Software și Tehnici Optimizare SEO și CRO
Pentru a materializa procesul de SEO combinăm o gamă largă de unelte și metode, unele tehnice, altele umane.
ahrefs
Aplicația web ahrefs ne ajută în procesul de link building și content creation. Cu ajutorul ei identificăm atât subiecte despre care să scriem în articole, cât și website-urile de la care putem solicita guest posting.
ContentSEM Rush
Folosim în special funcțiile de keyword research ale acestei unelte deoarece ele sunt foarte intuitive și utile în identificarea subiectelor de interes.
Site structureScreaming Frog
Cu ajutorul acestui software de crawling, depistăm problemele tehnice pe care le au paginile, legăturile moarte sau paginile redirecționate din greșeală și generăm sitemap-uri actualizate.
IndexingGoogle/Bing/Yandex Search Console
Prin aceste unelte, ne asigurăm că paginile noastre sunt corect indexate și că nu prezintă erori din perspectiva motoarelor de căutare.

Hotjar
Această aplicație web ne oferă informații în timp real despre comportamentul vizitatorilor de pe site, ilustrându-l cu ajutorul unor hărți termice.
A/B testingGoogle Analytics și Python
Folosind datele din Google Analytics, putem rula campanii automatizate de testare care ajung să se adapteze singure, urmărind să aducă site-ul la forma care atinge cel mai bine comportamentul dorit din partea utilizatorilor.
SurveysGoogle Sheets și PHP
Cu ajutorul PHP construim formulare dinamice, adaptate paginilor pe care se află utilizatorul. Acestea varsă informațiile într-un CSV care este importat în Google Sheets, unde datele sunt interpretate vizual.
ReportingGoogle Analytics 360
Această platformă nu numai că strânge datele în timp real dar are și puterea de procesare necesară să le interpreteze grafic și sub forma unor rapoarte (în special de funneling) foarte detaliate.
